Phoo Magazin | #thomasmailaender
Phoo Magazine - Budapest based visual storytelling magazine - Kortárs Fotográfiai Magazin
Phoo Magazin, Phoo, Phootographers, Kortárs Fotográfiai Magazin, Visual Storytelling, Professional photography, magazine, phoo.hu, hungarian, budapest, kálló péter, visual, vizuális, fotóesszé, sorozat, igényes tartalom, fotózás, hasselblad, leica, nikon, szabadidő, tartalom szolgáltatás, fekete-fehér, színes, kodak, fotóriport, like, facebook, twitter, ingyenes, okos, képírás, képíró, magyar, fényképezés, VII magazin, new york times, lens culture, visual culture, vizuális kultúra, vizuális kommunikáció, BKF, MOME, muosz, kiemelkedő, minőség,
22734
post-template-default,single,single-post,postid-22734,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_non_responsive

#thomasmailaender

A Feature Shoot instagram oldalán akadtam erre a gyöngyszemre. Thomas Mailaender definiálhatatlan fotográfus. Weboldalán egy “nemrég elhunyt francia kritikus szerint”, aki valószínűleg sosem élt, nagyrészt Pastis (dél-franciaországi ánizsos ital) hatása alatt álló, provokatív társadalom kritikus, vizuális művész. Egy olyan fakó ellenkultúra képviselője, melynek tagjai mind bukott angyalok. Ez sem közvetlenül tőle származó információ, hanem többek között attól az Ian Jeffrey művészettörténésztől, aki a Hogyan olvass fotográfiát című könyvet írta. A könyv egyébként érdekes olvasmány lehet egy olyan országban, mint a miénk, ahol a képi értelmezés nagyjából egyenlő a nullával.

Mailaender a hashtagekből ítélve egy internetes sztár. Nincs közvetlen instagram, vagy egyéb közösségi profilja, ezek a rajongóin keresztül élnek, illetve olyan magazinok tartalmaként mint most a Phoo, vagy a Feature Shoot, illetve alkotásai könyv formában megvásárolhatóak. Összeszedtem nektek egy kellemesen elmebeteg és megfelelően rövid válogatást a munkáiból, melyek üditően hatnak az itthoni modorosanmaszturbálókomolykodó művészeti alkotások mellett. Ezektől garantáltan beindul benned valami, ha más nem, hogy becsukd az oldalt és soha többet ne gyere vissza!

Ha esetleg további képekre vagy kíváncsi, katt a #thomasmailaender hashtagre a többi munkájáért!

 

Hol a füvem?

“Elvesztettem a füvemet, hol a füvem?” – áll aláírásként az első kép alatt. Ez a legfrissebb bejegyzés egyébként a feature shoot oldalán. Thomas szerint valódi élet van a képek alatt lévő hozzászólásokban, mint például a fenti mondatban, mely ennek a képnek az elkészítésére inspirálta. Ha megnézzük a következőt, egészen egyszerűen csak röhögünk. A kutya lemondó tekintetében minden benne van.

 

 

Képek a bőrön

A bőrre exponált fotókból egy egész sorozat, sőt könyv is készült, abszurdabbnál abszurdabb, leégett, megpirult testek, és végtagok. A nézőnek egy kicsit fáj, húzódik a bőre, ahogy nézi ezeket a képeket. A művész elmondása szerint ez egy új értelmezése a tetoválásoknak, a fényképeknek és a szoláriumoknak illetve az emberi testnek, mint kiállítótérnek. Érdekes, hogy a bőr “gyógyulásával” múlnak el a képek, mintha sebek lennének az emberen.

A további három kép koncepció nélkül, pusztán a látványuk miatt került be a válogatásba.

 

 

regram @ashtangakalle #ThomasMailaender#photography

No soy tu (@c0nspicu0) által közzétett fénykép,

#Thomasmailaender ?

Siya The Messiah (@sowetokicks_siya) által közzétett fénykép,

Coffee time #morningmood #photography #thomasmailaender #coffeloves #cofee #bomdia #justfiveminutesmore #café

Betania (@betaniapimenta) által közzétett fénykép,

 

 

Energía de andar por casa #thomasmailaender #PlayGroundArt

PlayGround (@playgroundmagazine) által közzétett videó,

 

 

 

Zoknik és az energiaszőttes

Legvégül pedig álljon itt ez a csodás videó “Energiaszőttes” gondolatébresztőként a szürke hétköznapokra. A zokni párban van, de itt három darabot látunk, a precíz rendmániások megbontva érzik a szisztémát. Mintha belépne egy félláb, vagy akár egy fél ember a történetbe. És természetesen gyakorlati funkciójáról se feledkezzünk meg, a zoknik száradásának egy módjáról.

 

Thomas Mailaenderrel a British Journal of Photography is készített interjút, érdemes elolvasni!